Wandelende reclame realiseren voor je bedrijf of onderneming, of winkel of wat dan ook, is heel eenvoudig. Maak bijvoorbeeld opvouwbare tassen die passen bij jouw bedrijf en je naam en logo hebben. Je kunt natuurlijk ook zoiets doen met big shoppers. Nu plastic tasjes niet meer vanzelfsprekend zijn en veel consumenten ook bewuster met plastic om willen gaan, zijn dit soort tassen en shoppers in elk huis te vinden. De consument neemt ook bijna dagelijks zo’n tasje mee – voor het geval dat. Natuurlijk gaan de big shoppers vrijwel altijd mee naar de supermarkt. Daar kun je dus mooi bekendheid mee werven, want die tassen worden gezien op straat.
Denk aan je doelgroep
Het is bij het ontwerpen van zo’n big shopper of opvouwbaar tasje wel zo praktisch om je doelgroep in het achterhoofd te houden. En je hoeft natuurlijk niet van A tot Z het ontwerp te doen, dat doe je gewoon met de keuzeopties die je online kunt vinden. Dat zijn er meer dan genoeg. Niet iedere consument gebruikt hetzelfde soort shopper of tasje. Voor de ouder die boodschappen doet met de auto is een grote shopper bijvoorbeeld ideaal, terwijl een student waarschijnlijk liever een praktisch formaat shopper gebruikt dat op de fiets mee kan. Of waar het wasgoed fijn in past.
Buiten de boodschappen zijn opvouwbare tasjes weer handig. Of je nu een mascara haalt, nieuwe kleren gaat kopen of langs de elektronicazaak gaat voor een nieuwe game of een muismat. Jij weet het beste wat jouw doelgroep bezighoudt en dus waarvoor ze een tasje nodig kunnen hebben. Zet die kennis dan ook in voor het ontwerpen van een tas ter promotie van jouw bedrijf, winkel of onderneming.
Materiaal en stijlkeuze
De opvouwbare tasjes worden met zeefdrukken bedrukt over het algemeen, maar dat hoeft niet. Wat betreft de big shoppers hangt het af van wat voor materiaal tas je kiest. De opvouwbare tasjes zijn van polyester. Qua praktische zaken ben je vrij om je eigen keuzes te maken, bijvoorbeeld over de dikte en de hengsels. Ook de vorm van het opberggedeelte kun je bepalen.
Big shoppers zijn er in talloze materialen. Linnen, juten, non-woven en vilt bijvoorbeeld. Dit zijn materialen die je vaak terugziet in boodschappentassen. Het is aan jou om te bepalen wat er bij je doelgroep past. Het is ook mogelijk een big shopper met een rits te gebruiken. Denk vooral aan het formaat van de big shopper, maar ook de dikte en andere praktische zaken, zoals weer de hengsels.