Business Ondernemen Weetjes

Hoe registreer je handig uren?

Als je een werkgever bent die werknemers in dienst heeft op uurbasis, is het natuurlijk goed om te weten welke uren zij daadwerkelijk hebben gewerkt. Nu kun je alles zelf gaan bijhouden in een mooi bestand, maar dit vergt nodeloos veel tijd. Ook kun je het overlaten aan je werknemers, maar het is nog maar de vraag of zij het document steeds goed in zullen vullen. Een goede en efficiënte manier om de uren bij te houden, is via een personeelsplanning software. Deze software zorgt ervoor dat jij in een handomdraai kan zien hoeveel uren je werknemers hebben gewerkt, en voor je werknemers een fluitje van een cent is om zich aan te melden.

Meld je aan

Werknemers kunnen zich door middel van software makkelijk aanmelden wanneer zij beginnen met werken. Vaak hoeven ze slechts de app te scannen of aan te geven in de app dat ze begonnen zijn met hun shift. Tegenwoordig kan dit heel handig via een gezichtscan of een vingerafdruk via je smartphone. Een digitaal inkloksysteem zorgt er tevens voor dat je als werkgever goed kan bijhouden wie zich wanneer aanmeldt. Zo hoef je niet aanwezig te zijn op het werk om toch te kunnen volgen of je medewerkers op tijd zijn begonnen aan hun shift. Dit maakt het werk niet alleen simpeler voor jou, maar de werknemer weet ook dat jij op elk moment kan zien dat of hij zich wel of niet heeft ingeklokt.

Maak het jezelf makkelijk

Naast een handig inkloksysteem, is het ook mogelijk om door middel van personeelsplanning software andere zaken handig te registreren. Denk hierbij aan een urenregistratie app, software waarmee medewerkers zich ziek kunnen melden of vrij kunnen vragen, of een app waardoor zij kunnen zien wanneer hun loon uitbetaald worden. Door de vele handige manieren die deze software aanbiedt, maak je het leven van de werkgever een stuk makkelijker!

Similar Posts

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *