Business Carrière Trends Weetjes

Waarom jij wilt werken als callcenter medewerker in Rijswijk

Ben jij flexibel inzetbaar, beheers je de Nederlandse taal goed en ben jij toe aan een uitdaging? Dan heb ik de perfecte baan voor jou! Ilovework zoekt namelijk per direct callcenter medewerkers die op het kantoor in Rijswijk kunnen beginnen. Het is leuk werk en je komt daarnaast ook nog eens terecht in een gezellig team! Ervaring is voor deze job niet vereist. 

Wil jij weten of een baan als callcenter medewerker bij jou past? En welke eigenschappen deze baan van jou vergt? Lees dan snel verder!

Je kan lekker kletsen

Zien mensen jou als een kletsmajoor? Dan zit je hier goed. Als callcenter medewerker is het namelijk belangrijk dat je een goede prater bent. Aangezien je werkt met klanten zorg jij ervoor dat ze aan de lijn blijven. Kan je jezelf hier niet in vinden? Niet getreurd! Je kan namelijk alles leren. Zo word je tijdens de trainingsdagen volledig klaargestoomd, zodat je sterk in je schoenen staat, zodra je start. 

Je bent een luisterend oor 

Als callcenter medewerker is het niet de bedoeling dat je continu aan het woord bent. Je wilt namelijk een interactief gesprek voeren. Het is daarom fijn voor de klant als jij naar de wensen van de klant luistert en deze meeneemt. Daarbij is het ook handig om tijdens het luisteren op te schrijven wat de klant zegt. Voor een geslaagde conversatie is het dus handig dat je naar de klant kan luisteren!

Je hebt doorzettingsvermogen in overvloed

Wat ook erg belangrijk is als callcenter medewerker is dat je beschikt over het benodigde doorzettingsvermogen. Om je targets te behalen moet je namelijk wel jouw verhaal kunnen volhouden. En bij dit volhouden hoort ook dat je klanten kan overtuigen. Soms gaat dit haast vanzelf, maar bij andere klanten zul je toch wat harder je best moeten doen. Het is dus belangrijk dat je pit en veerkracht hebt! 

Je hebt een goede telefoonstem

Het klinkt misschien overbodig, maar toch is het belangrijk dat je bij deze baan een goede telefoonstem hebt. Maar wat is een ‘goede telefoonstem’? Men spreekt vaak van zo’n goede telefoonstem, als je een rustige, neutrale stem hebt. Hierbij hoort dus ook dat je verstaanbaar bent voor de ander en duidelijk je woorden articuleert.

Similar Posts

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *